Stillingen er ment å være en ressurs hvor vedkommende skal gå inn i kontorstillinger hvor det er sykefravær, permisjoner og lignende. Av den grunn må man også påregne å jobbe inntil 100% i perioder.

Stillingen blir i utgangspunktet plassert i fellestjenesten på rådhuset. Øvrige kontorer med vikartjeneste vil kunne være økonomiavdelingen, driftsetaten, omsorgssentra, skolene, legekontoret. Nødvendig opplæring i hovedoppgaver og gjøremål på de ulike kontorene vil bli gitt.

Vi søker etter en person med god kontorfaglig kompetanse, hvor fagbrev i kontorfaget vil være en fordel. Det legges vekt på god serviceinnstilling, evne til samarbeid og det å kunne jobbe selvstendig. Arbeidet krever også gode kunnskaper i bruk av data.

Spørsmål om stillingen kan rettes til kontorsjef Trond Roger Larsen eller fagleder for fellestjenesten Wenche Haug Andersen – tlf. 772 12800.

Intervju vil bli benyttet. Stillingen avlønnes i h.h.t. tariff for slike stillinger – fagarbeiderlønn vil variere mellom kr. 272.100-316.500 etter lønnsansiennitet.

Søknad, vedlagt en oversikt over utdanning og praksis (CV), sendes Storfjord kommune, tilsettingsutvalget, 9046 Oteren. Søknader uten egen CV vil ikke bli behandlet. Attester og vitnemål medbringes til intervju.

Det gjøres oppmerksom på at stillingen er utlyst både internt og eksternt som følge av plikter etter lov- og avtaleverket.

Søknadsfrist: 24. juli 2009