Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Oppvekstnyheter

Innmelding 1.klasse høst 2019

Foresatte til barn født i 2013, oppfordres til allerede nå å melde barnet inn til 1.klasse med skolestart aug. 2019.

Tilsynsfører?

Storfjord kommune trenger fortsatt tilsynsfører for fosterhjem i kommunen. Ta kontakt via post@storfjord.kommune.no om du har spørsmål eller trenger andre avklaringer vedr.oppdrag som tilsynsfører.

Kommunedelplan for Oppvekst

I løpet av 2018 skal det utarbeides en egen tverrfaglig kommunedelplan for Oppvekstområdet i kommunen. Planprogrammet legges nå ut på høring med frist for innspill 31.mai 2018.

Klatrejungel. Foto: Skjervøy kommune.

Prosjekt mobbeombud Troms fylke

Fra og med 1.mai 2017 er Jon-Halvdan Lenning tilsatt som mobbeombud/prosjektleder i Troms fylke 2017-2020. Mobbeombudet er en uavhengig ressursperson som skal passe på at alle elever i grunnskole og videregående skole har et trygt og godt skolemiljø

Info logo

Årets viktigste kurs

Onsdag 3.mai kl. 17:30-19:30 er det kurs for foreldre og andre interesserte i Storfjord, om rusforebyggende arbeid. Sted:Hatteng skole.

graffiti

Tilsynsfører?

Storfjord kommune trenger fortsatt tilsynsførere for fosterhjem i kommunen. Ta kontakt via post@storfjord.kommune.no om du har spørsmål eller trenger andre avklaringer vedr.oppdrag som tilsynsfører.

Barneulykkesforsikring

Her er vilkårene for barneulykkesforsikring som Storfjord kommune har. Det fremkommer hvem forsikringen omfatter og i hvilke sammenhenger de gjelder.

018_150x113

Isak Draugdreper - forestilling

Fredag 28.okt. får 1.- 5.klasse ved begge skolene besøk av Rimfrost teaterensemble med forestillinga "Isak Draugdreper".

draugdreper

PerFormans delight

Konsertforestillingen PerFormans delight er en reise i musikk og lyd med den danske slagverkeren Thomas Sandberg. Forestillingen vises for barneskolen (1.-7.kl.) kl. 10:30 man. 10.10. på Hatteng skole og tir. 11.10 kl. 09:30 på Skibotn skole

delight