Hei alle sammen!

Nå som det går mot sommer, vi får i alle fall håpe det, så er vi Storfjord Aksess i ferd med å passere det vi hadde definert som kritisk masse hva antall kunder angår. Vi håper alle som nå benytter seg av våre tjenester er fornøyd med tjenestene. Vi vil nå prioritere å få til en videre utbygging i kommunen slik at flere enn de som er tilknyttet Storfjord Kabellag sitt nettverk kan få tilgagn til våre tjenester. Områder for videre utbygging er Skibotn, Elvevoll, Signaldalen og området rundt Horsnes/Elsnes, i uprioritert rekkefølge. Hvilke som kommer først vil i stor grad avhenge av interessen fra mulige kunder i de aktuelle områdene. I løpet av sommeren vil vi gjøre endelig valg i forhold til hvilke områder som vi vil prioritere. Om noen har sterke ønsker så er det bare å ta kontakt med undertegnede på e-post eller telefon.

Til slutt vil jeg bare få ønske dere alle sammen en riktig god sommer.

Vennlig hilsen Trond Arne Kongsli