Kommunen ønsker å samordne alle sine innkjøp gjennom gode rutiner og prosedyrer, samtidig som man forhandler frem best mulige innkjøpsavtaler med aktuelle leverandører.

Til dette trenger vi en prosjektleder i 50%-stilling som gjennom to år arbeider frem en slik plan for kommunens innkjøp, samt gjennomfører løpende innkjøpsarbeid for hele kommunen i perioden.

Som nødvendige kvalifikasjoner kreves fortrinnsvis høgskoleutdanning i økonomiske og administrative fag eller tilsvarende. Kjennskap til aktuelt lovverk s.s. Lov om offentlig anskaffelser m/forskrifter og gjerne avtalerett er viktig. Du må kunne etablere et godt samarbeid med etater og avdelinger, kunne jobbe systematisk og strukturert

Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, at du har "stå-på" humør, er kreativ, og har positiv innstilling til prosjektet.

Lønns- og pensjonsordninger i h.h.t. gjeldende tariffavtale, men også personlig avlønning kan avtales.

Intervju vil bli benyttet.

Nærmere opplysninger kan gis ved å kontakte rådmann Maar Stangeland tlf. 98289060.

Søknad med CV, kopi av vitnemål og attester sendes Storfjord kommune, Tilsettingsutvalget, 9046 OTEREN.

Søknadsfrist: 22. februar 2006