Hei alle sammen og godt nytt år.

Ting tar tid heter det, og når en jobber med avansert teknologi så har dette utsagnet en tilbøyelighet til å gjelde. Etter mye om og men og frem og tilbake så viste det seg at det var feil på noe av det utstyret som vi skulle benytte for å produsere våre tjenester, noe som har ført til ytterligere forsinkelser for oss. Når dette skrives så er alt utstyr ankommet Storfjord og vi er i gang med å klargjøre for prøvedrift. Vi regner med å koble opp de 10 -12 første brukerne i løpet av uke 2. Hvis dette går fint så vil vi fortløpende starte arbeidet med å tilby tilkobling til resten av andelshaverne i Storfjord Kabellag. Det jobbes nå med å få ferdig det endelige tilbudet og i løpet av uke 3 vil det foreliggende en endelig prisliste for våre tjenester. Regner med at vi i løpet av januar og februar måned vil forsøke å arrangere et eller flere informasjonsmøter i kommunen hvor vi vil presentere selskapet og vårt tilbud til dere. Tid og sted vil bli annonsert nærmere på Storfjord kommune sine hjemmesider og på informasjonskanalen på kabelTV nettet.

Interesserte kan ta kontakt med undertegnede på telefon 917 07 348.

Så inntil videre får dere ha en flott vinter.

Trond Arne Kongsli, styreleder Storfjord Aksess AS