Hei og vel overstått sommer!

Vi som holder på med Storfjord Aksess har hatt en fin sommer, vi nådde de målene vi satte oss før ferien, og er nå klare for å gå i gang med videre utbygging i kommunen. Akkurat nå så holder vi på med planlegging av en utbygging med utgangspunkt i Elvevoll og med forgreining over fjorden til Horsnes og Elgsnes området. Vi håper og tror at vi skal kunne være oppe å kjøre og tilby tjenester til kunder i disse områdene i god tid før jul. Hvilke tjenester og prisen på disse vil vi måtte komme tilbake til etter hvert, når vi vet hvilken løsning som blir valgt. Når det gjelder Skibotn så er et tilbud der avhengig av at den planlagte utbyggingen av et kabel TV nettverk kommer i gang. Det er foreløpig ikke lagt noen alternativ strategi for Skibotn, vi satser på å tilby våre tjenester gjennom et evt. kabel TV nett. Mer informasjon om dette kommer på våre hjemmesider etter hvert.

Som sikkert alle som følger litt med på hva som finnes av tilbud og priser når det gjelder bredbåndstjenester har observert så har prisene på kapasitet gått ned i løpet av sommeren. Vi i Storfjord Aksess har derfor besluttet og oppgradere vårt tilbud til våre kunder på en slik måte at vi nå leverer dobbel kapasitet til samme prissom tidligere til alle våre kunder. Konkret så betyr det at alle har 2mbps nedlasting og 2mbps opplasting til samme pris som tidligere. Dette er nok et av de aller beste tilbudene i markedet i og med at det er god fart både opp og ned, så alt ligger vel til rette for effektiv distribusjon av familiens feriebilder.

Vi vil fortløpende informere om fremdrift og ting og tang på våre hjemmesider.

Så inntil videre så vil jeg ønske dere en riktig fin høst.

Vennlig hilsen Trond Arne Kongsli